Opracowanie programu szkoleń zewnętrznych realizowanych dla przedsiębiorstw.

  • Rola i zadania wewnętrznych public relations. Działania w zakresie komunikacji wewnętrznej jako wsparcie dla zmian zachodzących w przedsiębiorstwie, organizacji i instytucji;
  • Bariery i konflikty w komunikacji wewnątrz organizacji;
  • Kluczowe elementy zarządzania personelem;
  • Kierownik i jego podwładni, role, zadania;
  • Procedura postępowania w sytuacjach kryzysowych;
  • Lepiej, sprawniej efektywniej, czyli co jeszcze można zrobić by osiągać większe sukcesy? Priorytety i hierarchia wartości osobistych oraz w organizacji;
  • Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, instytucji i organizacji na rynku oraz ich wizualnej tożsamości (Corporate Identity i Corporate Design);
  • Trening umiejętności sprawnego realizowania działalności public relations w przedsiębiorstwach;
  • Analiza oraz trening sprzedaży swoich produktów,
  • Zwiększenie poczucia integracji z grupą i firmą;
  • Zwiększenie skuteczności osobistej w zarządzaniu i kierowaniu;
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • CSR- Społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu;
  • Innowacje społeczne;
  • Szkolenia z obszaru BHP;
  • Technologia produkcji;
  • Innowacje techniczne;
  • Ochrona własności intelektualnej, zgłoszenie, patent, wzór przemysłowy, wzór użytkowy
  • Grafika komputerowa- programy, Programy do symulacji procesów technologicznych (program Ansys, Cadmould, i inne);
  • Ochrona środowiska- wdrażania norm i systemów z zakresu ekologii;
  • Aspekty prawne prowadzonej działalności oraz ochrona własności intelektualnej i inne.